Ja klockan får man inte glömma, då kommer ja vara uppe supertidigt i morgon :)Fint du har fått här, gillar de prickiga :)Kram
Om man inte har små barn som går upp samma tid... Lucky you! ;-))Kram M
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ja klockan får man inte glömma, då kommer ja vara uppe supertidigt i morgon :)
SvaraRaderaFint du har fått här, gillar de prickiga :)
Kram
Om man inte har små barn som går upp samma tid...
SvaraRaderaLucky you! ;-))
Kram M