Igår när jag fotade svartvitt för Fototriss såg jag den här speglingen i min mans bil när jag tittade ut!
Det var bara att ställa om kameran till färg:)
HÖST är veckans Måndagstemat (fast det börjar på söndagen...)! Visst är det väl vackert med alla färger?! Flera höstbilder hittar du
HÄR!
Cool bild!
SvaraRaderaKram från en som älskar hösten!
Kreativ tolkning! Kul bild!
SvaraRaderaSer mer ut som en varm torr sommar :)
SvaraRaderaFin bild iallfall!!
Kram
Vilken snygg spegling i frontrutan, snyggt
SvaraRaderaHa en bra dag;-)
Kul vinkling men det gäller att ha ren bil :-)
SvaraRaderaKul vinkel :) Snygg spegling! Vacker höst!
SvaraRaderaDet gäller att ha ögonen öppna för alla vinklar - bra gjort! Och tur att bilrutan var så ren!
SvaraRaderaStilig og flott bilde!! Ha en fin dag! Klem:))
SvaraRaderaSå läcker spegling av en fantastisk höstdag!
SvaraRaderaCool höstbild.
SvaraRadera