01 oktober 2012

Höst


Igår när jag fotade svartvitt för Fototriss såg jag den här speglingen i min mans bil när jag tittade ut!
Det var bara att ställa om kameran till färg:) HÖST är veckans Måndagstemat (fast det börjar på söndagen...)! Visst är det väl vackert med alla färger?! Flera höstbilder hittar du HÄR!


10 kommentarer:

  1. Cool bild!

    Kram från en som älskar hösten!

    SvaraRadera
  2. Ser mer ut som en varm torr sommar :)
    Fin bild iallfall!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg spegling i frontrutan, snyggt
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  4. Kul vinkling men det gäller att ha ren bil :-)

    SvaraRadera
  5. Kul vinkel :) Snygg spegling! Vacker höst!

    SvaraRadera
  6. Det gäller att ha ögonen öppna för alla vinklar - bra gjort! Och tur att bilrutan var så ren!

    SvaraRadera
  7. Stilig og flott bilde!! Ha en fin dag! Klem:))

    SvaraRadera
  8. Så läcker spegling av en fantastisk höstdag!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)