15 oktober 2012

Elektronik


 Utan den här skulle livet vara lite tråkigare! 
Fler bidrag, klicka på sista ordet - ELEKTRONISKT


3 kommentarer:

  1. I grunnen ville den det.
    Snertent bilde.
    Ha en flott dag.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk att den går tillåmed att spegla sig i!
    Snygg vinkel!

    SvaraRadera
  3. Stilig vinkel og deilig speiling. Jovisst er dette nesten blitt en livsnødvendighet :D

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)