I grunnen ville den det.Snertent bilde.Ha en flott dag. Mormor
Ja, tänk att den går tillåmed att spegla sig i!Snygg vinkel!
Stilig vinkel og deilig speiling. Jovisst er dette nesten blitt en livsnødvendighet :D
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
I grunnen ville den det.
SvaraRaderaSnertent bilde.
Ha en flott dag.
Mormor
Ja, tänk att den går tillåmed att spegla sig i!
SvaraRaderaSnygg vinkel!
Stilig vinkel og deilig speiling. Jovisst er dette nesten blitt en livsnødvendighet :D
SvaraRadera