27 oktober 2012

Att komma ihåg idag!


Ställ tillbaka utemöblerna, det är  Så mycket bättre och du får sova längre imorgon!

 

2 kommentarer:

  1. Ja klockan får man inte glömma, då kommer ja vara uppe supertidigt i morgon :)

    Fint du har fått här, gillar de prickiga :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Om man inte har små barn som går upp samma tid...
    Lucky you! ;-))

    Kram M

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)