19 september 2012

Staty




6 kommentarer:

  1. Där hade man själv gärna guppat på en flotte med!

    SvaraRadera
  2. Nydelig.
    Bildet av denne statuen kvalifiserer seg både til tirsdagstema og ordløs onsdag.
    Flott, både bilde og statue.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    SvaraRadera
  3. Den här har jag sett IRL - men har glömt var det var...?

    Jag gillar när de placerar konstverk i vatten. Det ger en extra dimension, på nåt vis.

    SvaraRadera
  4. En dejlig statue der står et fantastisk sted :-)

    SvaraRadera
  5. ;-)

    kul - jag har den med på tisdagstemat

    SvaraRadera
  6. Undskyld dette sene svar. Jeg har haft så meget at lave i denne uge ;( Jeg siger tusinde gange mange tak for dit smukke bidrag til O.O. (Ordløs) og håber at du kikker ind senere i dag for det nye tema.

    Kram
    Mariane

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)