Där hade man själv gärna guppat på en flotte med!
Nydelig.Bildet av denne statuen kvalifiserer seg både til tirsdagstema og ordløs onsdag.Flott, både bilde og statue.Ha en fin dag.Mormor
Den här har jag sett IRL - men har glömt var det var...?Jag gillar när de placerar konstverk i vatten. Det ger en extra dimension, på nåt vis.
En dejlig statue der står et fantastisk sted :-)
;-)kul - jag har den med på tisdagstemat
Undskyld dette sene svar. Jeg har haft så meget at lave i denne uge ;( Jeg siger tusinde gange mange tak for dit smukke bidrag til O.O. (Ordløs) og håber at du kikker ind senere i dag for det nye tema.KramMariane
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Där hade man själv gärna guppat på en flotte med!
SvaraRaderaNydelig.
SvaraRaderaBildet av denne statuen kvalifiserer seg både til tirsdagstema og ordløs onsdag.
Flott, både bilde og statue.
Ha en fin dag.
Mormor
Den här har jag sett IRL - men har glömt var det var...?
SvaraRaderaJag gillar när de placerar konstverk i vatten. Det ger en extra dimension, på nåt vis.
En dejlig statue der står et fantastisk sted :-)
SvaraRadera;-)
SvaraRaderakul - jag har den med på tisdagstemat
Undskyld dette sene svar. Jeg har haft så meget at lave i denne uge ;( Jeg siger tusinde gange mange tak for dit smukke bidrag til O.O. (Ordløs) og håber at du kikker ind senere i dag for det nye tema.
SvaraRaderaKram
Mariane