Ojojoj, vilka vackra bilder (:
Nej båda vattenbilderna är från i sommras och snöbilden i vintras! :)
Men guuuud så otroligt härliga bilder!!Vadå,ska du åka iväg till det fina?Isf ha det såååå bra!Kram
Jag längtar också :)Efter att det ska sluta regna.Kram
Jag längtar till en strand...! :)Härlig bild!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ojojoj, vilka vackra bilder (:
SvaraRaderaNej båda vattenbilderna är från i sommras och snöbilden i vintras! :)
SvaraRaderaMen guuuud så otroligt härliga bilder!!
SvaraRaderaVadå,ska du åka iväg till det fina?
Isf ha det såååå bra!
Kram
Jag längtar också :)
SvaraRaderaEfter att det ska sluta regna.
Kram
Jag längtar till en strand...! :)
SvaraRaderaHärlig bild!