24 september 2012

Längtan



Jag har en längtan till mörkret, värmen, god mat, sol och bad! Den längtan kommer att slå in...ikväll:)
Tema LÄNGTAN och fler hittar du HÄR!


5 kommentarer:

  1. Ojojoj, vilka vackra bilder (:

    SvaraRadera
  2. Nej båda vattenbilderna är från i sommras och snöbilden i vintras! :)

    SvaraRadera
  3. Men guuuud så otroligt härliga bilder!!
    Vadå,ska du åka iväg till det fina?
    Isf ha det såååå bra!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag längtar också :)
    Efter att det ska sluta regna.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag längtar till en strand...! :)

    Härlig bild!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)