25 augusti 2012

Som en liten sol...


Ska egentligen inte sitta här men jag måste passa på för ingen annan är vaken! Det är så att internet är så segt att jag hör bara suck och stön och får arga blickar om jag ska hålla på och blogga! Bättre att få lugn och ro och låta mina dyrbara barn hålla på... Men måste de sitta hela tiden?!

Ska iväg och arbeta... Igår fick jag fram alla nya höstblommor, det tog en halv dag! Det tog en hel dag att packa upp och prismärka! Fortfarande är det inte färdigt för all "gammal" höst ska fram också, men det får bli nästa vecka för idag ska jag bara vara säljare och bara vara trevlig!:)

Ha en skön dag idag, du som är ledig och till dig som inte är ledig - lycka till, så kanske vi ses senare!



3 kommentarer:

  1. Hoppas att du haft en bra dag på jobbet då :)
    Vad härligt att jobba med blommor!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Hösten är alltså på väg nu...
    Hoppas dagen varit bra :)

    SvaraRadera
  3. Ja, Elin, men det är fejkblommor!:)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)