23 maj 2012

Väska




14 kommentarer:

  1. Alle har vi en veske, eller flere...
    Denne ser flott ut! -Margit-

    SvaraRadera
  2. Den blir bra som handbagage ;)

    SvaraRadera
  3. Nydelig taske til en bytur :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin gammal väska, är det krokodil tro.
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  5. Krokodille????
    Lekker i alle fall.
    Nyt dagen.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/05/23/ordlos-onsdag-6/

    SvaraRadera
  6. Snyggt fotograferat, snygg väska och snygg miljö runt omkring!

    Varma försommar-hälsningar!

    SvaraRadera
  7. En gammal väska kanske? Kan det vara en särskild väska som betyder något för dig.....?

    SvaraRadera
  8. Perfekt krok till väskan där!

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker väska. En favorit kanske?

    SvaraRadera
  10. En stor, rymlig och snygg handväska på väggen. Riktigt snyggt och dekorativt faktiskt!

    SvaraRadera
  11. wow en dejlig taske - Det var en jeg havde da jeg var lidt yngre ... Flot billede!!!

    SvaraRadera
  12. men se att jag kände det på mig...att den betydde något för dig. Vilket fint minne! Och så skor därtill - fantastiskt att få sådan present!

    SvaraRadera
  13. Fredag idag hoppas allt väl med dig! ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)