Alle har vi en veske, eller flere...Denne ser flott ut! -Margit-
Den blir bra som handbagage ;)
Nydelig taske til en bytur :-)
Vilken fin gammal väska, är det krokodil tro.Ha en bra dag;-)
Krokodille????Lekker i alle fall.Nyt dagen.Mormorhttp://www.starbear.no/mormor/2012/05/23/ordlos-onsdag-6/
Snyggt fotograferat, snygg väska och snygg miljö runt omkring!Varma försommar-hälsningar!
En gammal väska kanske? Kan det vara en särskild väska som betyder något för dig.....?
Perfekt krok till väskan där!
Vilken läcker väska. En favorit kanske?
En stor, rymlig och snygg handväska på väggen. Riktigt snyggt och dekorativt faktiskt!
wow en dejlig taske - Det var en jeg havde da jeg var lidt yngre ... Flot billede!!!
men se att jag kände det på mig...att den betydde något för dig. Vilket fint minne! Och så skor därtill - fantastiskt att få sådan present!
Den var snygg!
Fredag idag hoppas allt väl med dig! ;)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Alle har vi en veske, eller flere...
SvaraRaderaDenne ser flott ut! -Margit-
Den blir bra som handbagage ;)
SvaraRaderaNydelig taske til en bytur :-)
SvaraRaderaVilken fin gammal väska, är det krokodil tro.
SvaraRaderaHa en bra dag;-)
Krokodille????
SvaraRaderaLekker i alle fall.
Nyt dagen.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2012/05/23/ordlos-onsdag-6/
Snyggt fotograferat, snygg väska och snygg miljö runt omkring!
SvaraRaderaVarma försommar-hälsningar!
En gammal väska kanske? Kan det vara en särskild väska som betyder något för dig.....?
SvaraRaderaPerfekt krok till väskan där!
SvaraRaderaVilken läcker väska. En favorit kanske?
SvaraRaderaEn stor, rymlig och snygg handväska på väggen. Riktigt snyggt och dekorativt faktiskt!
SvaraRaderawow en dejlig taske - Det var en jeg havde da jeg var lidt yngre ... Flot billede!!!
SvaraRaderamen se att jag kände det på mig...att den betydde något för dig. Vilket fint minne! Och så skor därtill - fantastiskt att få sådan present!
SvaraRaderaDen var snygg!
SvaraRaderaFredag idag hoppas allt väl med dig! ;)
SvaraRadera