Kan inte låta bli att skratta här. Din text säger mera än fotot i det här fallet. Det har ju inte varit speciellt varmt hittills å jordgubbar behöver väl riktig värme har jag för mig...
Jordgubbarna kommer nog skall du se. Vädret har väl inte varit särskilt gynnsamt, men nu kommer nog värmen och de kanske kommer att spira vem vet.Annars är det bara att inhandla nya redan lite uppdrivna plantor:-)
Oj, vad hände där? Ni HADE planerat jordgubbsplantor, eller glömde ni det helt? ;-)
SvaraRaderaKan inte låta bli att skratta här. Din text säger mera än fotot i det här fallet.
SvaraRaderaDet har ju inte varit speciellt varmt hittills å jordgubbar behöver väl riktig värme har jag för mig...
Vi kan åka och plocka jordgubbar :)
SvaraRaderaKram
Hrm, de är kanske bara lite blyga? :)
SvaraRaderaJordgubbarna kommer nog skall du se. Vädret har väl inte varit särskilt gynnsamt, men nu kommer nog värmen och de kanske kommer att spira vem vet.Annars är det bara att inhandla nya redan lite uppdrivna plantor:-)
SvaraRaderava??? vill de inte växa alls
SvaraRaderakramar
Äsch vad synd att jordgubbarna inte vill växa!
SvaraRaderaMen maskrosen ser bra ut!
SvaraRaderamen alla andra plantor blev bra :)
SvaraRaderaHa en fin kommande vecka vännen <3
Kramar Maria
Sv: haha, grannen odlar bara sandlåda. ;)
SvaraRaderaJepp, imorgon bär det av till Rom!
Även solen har fläckar ;)
SvaraRaderaDina tomatplantor har tagit sig lite mer än mina ser jag.
SvaraRaderaOch misströsta inte om jordgubbsplantorna, jag ser i alla fall att maskrosorna tar sig... ;)