19 maj 2012

Odlat


Tomatplantor...BRA!


Kryddor...BRA!


Jordgubbsplantor...INTE SÅ BRA!



12 kommentarer:

  1. Oj, vad hände där? Ni HADE planerat jordgubbsplantor, eller glömde ni det helt? ;-)

    SvaraRadera
  2. Kan inte låta bli att skratta här. Din text säger mera än fotot i det här fallet.
    Det har ju inte varit speciellt varmt hittills å jordgubbar behöver väl riktig värme har jag för mig...

    SvaraRadera
  3. Vi kan åka och plocka jordgubbar :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hrm, de är kanske bara lite blyga? :)

    SvaraRadera
  5. Jordgubbarna kommer nog skall du se. Vädret har väl inte varit särskilt gynnsamt, men nu kommer nog värmen och de kanske kommer att spira vem vet.Annars är det bara att inhandla nya redan lite uppdrivna plantor:-)

    SvaraRadera
  6. va??? vill de inte växa alls
    kramar

    SvaraRadera
  7. Äsch vad synd att jordgubbarna inte vill växa!

    SvaraRadera
  8. Men maskrosen ser bra ut!

    SvaraRadera
  9. men alla andra plantor blev bra :)

    Ha en fin kommande vecka vännen <3
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  10. Sv: haha, grannen odlar bara sandlåda. ;)
    Jepp, imorgon bär det av till Rom!

    SvaraRadera
  11. Även solen har fläckar ;)

    SvaraRadera
  12. Dina tomatplantor har tagit sig lite mer än mina ser jag.

    Och misströsta inte om jordgubbsplantorna, jag ser i alla fall att maskrosorna tar sig... ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)