27 maj 2012

Min dag!




Jag blev serverad frukost på sängen av Julia klockan halv 10! Hon hade bakat kokoskakor som innehöll lakritsfiskar, en smak som påminde om barndomen! Presenter i massor! Ut och sola. Datorstund under parasollet. Julia serverade lunch under parasollet! Vi gick till bryggan och fotade "somrigt" till veckans Fototriss (kommer senare)! Tittade på all ogräs i rabatterna...tittade bort! Sov en stund i hammocken. Nu ska jag lägga kycklingfiléer i marinad och sedan blir det lite glass i solen! En helt perfekt mor-och dotterdag!

Om en timme kommer trötta, solbrända och hungriga "grabbar" hem från en kanothajk!


6 kommentarer:

  1. Vilken start på mors dag!
    Men nu blev jag nyfiken. Kokoskakor med smak av LAKRITS??? Är det gott? :-D

    SvaraRadera
  2. En helt härlig morsdag i fantastiskt fint väder. Vad kan man mera önska sig...

    SvaraRadera
  3. Åh herregud vad mysigt! Vilken dag!
    Fint att vara mamma med så omtänksamma barn.

    SvaraRadera
  4. Ja, idag var vädret på oss mödrars sida! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)