Jag blev serverad frukost på sängen av Julia klockan halv 10! Hon hade bakat kokoskakor som innehöll lakritsfiskar, en smak som påminde om barndomen! Presenter i massor! Ut och sola. Datorstund under parasollet. Julia serverade lunch under parasollet! Vi gick till bryggan och fotade "somrigt" till veckans Fototriss (kommer senare)! Tittade på all ogräs i rabatterna...tittade bort! Sov en stund i hammocken. Nu ska jag lägga kycklingfiléer i marinad och sedan blir det lite glass i solen! En helt perfekt mor-och dotterdag!
Om en timme kommer trötta, solbrända och hungriga "grabbar" hem från en kanothajk!
Vilken start på mors dag!
SvaraRaderaMen nu blev jag nyfiken. Kokoskakor med smak av LAKRITS??? Är det gott? :-D
En helt härlig morsdag i fantastiskt fint väder. Vad kan man mera önska sig...
SvaraRaderaÅh herregud vad mysigt! Vilken dag!
SvaraRaderaFint att vara mamma med så omtänksamma barn.
Söndagsmys...
SvaraRaderaKramar
Låter som en toppendag!!
SvaraRaderaJa, idag var vädret på oss mödrars sida! :)
SvaraRadera