13 maj 2012

Den här tjejen...


...har konfirmerat sig idag! 
Det kommer bilder en annan dag för nu börjar Mästarnas...

Vem kom på den här idén med att kika genom en skjortärm?! 
Julia!

11 kommentarer:

  1. Fotot är en höjdare! Julia verkar vara den kommande idésprutan till hennes mammas blogg- eller till sin egen.
    Säger man grattis när man konfirmeras? Ingen aning faktiskt. Men grattis till en toppen bild iaf!

    SvaraRadera
  2. Glömde ju säga: Julia har din "ögonformat".

    SvaraRadera
  3. Rolig bild!
    Ska också fixa mina kort från den stora dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi... kul bild! Jag gillar den!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin och rolig bild!

    SvaraRadera
  6. Häftig bild! Jag trodde först det var en blomma!

    SvaraRadera
  7. Grattis till konfirmanden!
    Coolt foto!

    SvaraRadera
  8. Det var ett annorlunda foto men coolt :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)