Jättecoolt foto! :-D
Fotot är en höjdare! Julia verkar vara den kommande idésprutan till hennes mammas blogg- eller till sin egen.Säger man grattis när man konfirmeras? Ingen aning faktiskt. Men grattis till en toppen bild iaf!
Glömde ju säga: Julia har din "ögonformat".
Häftig bild.
Rolig bild!Ska också fixa mina kort från den stora dagen!Kram
Hihi... kul bild! Jag gillar den!
Vilken fin och rolig bild!
Häftig bild! Jag trodde först det var en blomma!
Fräckt!
Grattis till konfirmanden!Coolt foto!
Det var ett annorlunda foto men coolt :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Jättecoolt foto! :-D
SvaraRaderaFotot är en höjdare! Julia verkar vara den kommande idésprutan till hennes mammas blogg- eller till sin egen.
SvaraRaderaSäger man grattis när man konfirmeras? Ingen aning faktiskt. Men grattis till en toppen bild iaf!
Glömde ju säga: Julia har din "ögonformat".
SvaraRaderaHäftig bild.
SvaraRaderaRolig bild!
SvaraRaderaSka också fixa mina kort från den stora dagen!
Kram
Hihi... kul bild! Jag gillar den!
SvaraRaderaVilken fin och rolig bild!
SvaraRaderaHäftig bild! Jag trodde först det var en blomma!
SvaraRaderaFräckt!
SvaraRaderaGrattis till konfirmanden!
SvaraRaderaCoolt foto!
Det var ett annorlunda foto men coolt :)
SvaraRadera