11 maj 2012

Avskuret



16 kommentarer:

  1. OO är i gång igen men i en annan blogg, kul! Nu är jag lite sent ute även om man kan ladda upp till och med lördag morgon! Idag blir det ju egentligen ordlös fredag!:) Det är är mitt bidrag med en avskuren katt som klättrar på paviljongstommen!

    SvaraRadera
  2. Kul bild!

    Har aldrig varit inne hos OO, får kanske kika in innan gamla bloggen stängs ner då. :)

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt häftig bild, Kicki!

    SvaraRadera
  4. Haha! Vilket härligt foto :)
    Fredagskramen till dig!

    SvaraRadera
  5. vilken underbar bild! Top of the world...

    sv: hahaha! Jag kan aldrig få det rätt mellan broccoli och brysselkål. Hopplös!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Jeg er glad for at jeg lige kikkede forbi hos dig og kan nu byde dig velkommen til OO som ligger på dansk grund ;) Fantastisk godt billede som passer fint til temaet.

    Skulle du få lyst til at fortælle andre af dine venner om OO så er der stadig åbent til Søndag klokken 8 om morgen - Velkommen !!!!

    SvaraRadera
  7. Om man väntar på något gott väntar man liksom aldrig för länge. Det är din bild ett klart bevis för - omgångens roligaste bidrag tycker jag:-)

    SvaraRadera
  8. hihi! Roligt kort som passar så bra in!

    SvaraRadera
  9. Nydelig. Det passet som hånd i hanske, dette bildet.
    Ha en fin dag.
    Mormor på klagemuren.

    SvaraRadera
  10. Veldig flott bidrag! Godt tenkt! Pus er for tiden avskåret fra å fange mus! -Margit-

    SvaraRadera
  11. Härlig bild :)

    Ha en mysig lördag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Vilket underbart kattfoto;-)
    ha en skön lördag;-)

    SvaraRadera
  13. Hoppas du får en riktigt skön söndag :D

    SvaraRadera
  14. Ja det gör det verkligen. Igår bokade min kompis resa ner också. Så hon och en till är där innan oss. Dom tre dagarna kommer gå jättesakta :)

    SvaraRadera
  15. Fantastisk billede håber katten stadig er hel ;-)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)