OO är i gång igen men i en annan blogg, kul! Nu är jag lite sent ute även om man kan ladda upp till och med lördag morgon! Idag blir det ju egentligen ordlös fredag!:) Det är är mitt bidrag med en avskuren katt som klättrar på paviljongstommen!
Jeg er glad for at jeg lige kikkede forbi hos dig og kan nu byde dig velkommen til OO som ligger på dansk grund ;) Fantastisk godt billede som passer fint til temaet.
Skulle du få lyst til at fortælle andre af dine venner om OO så er der stadig åbent til Søndag klokken 8 om morgen - Velkommen !!!!
OO är i gång igen men i en annan blogg, kul! Nu är jag lite sent ute även om man kan ladda upp till och med lördag morgon! Idag blir det ju egentligen ordlös fredag!:) Det är är mitt bidrag med en avskuren katt som klättrar på paviljongstommen!
SvaraRaderaKul bild!
SvaraRaderaHar aldrig varit inne hos OO, får kanske kika in innan gamla bloggen stängs ner då. :)
Vilken otroligt häftig bild, Kicki!
SvaraRaderaHaha! Vilket härligt foto :)
SvaraRaderaFredagskramen till dig!
vilken underbar bild! Top of the world...
SvaraRaderasv: hahaha! Jag kan aldrig få det rätt mellan broccoli och brysselkål. Hopplös!
Ha en fin helg!
Jeg er glad for at jeg lige kikkede forbi hos dig og kan nu byde dig velkommen til OO som ligger på dansk grund ;) Fantastisk godt billede som passer fint til temaet.
SvaraRaderaSkulle du få lyst til at fortælle andre af dine venner om OO så er der stadig åbent til Søndag klokken 8 om morgen - Velkommen !!!!
Om man väntar på något gott väntar man liksom aldrig för länge. Det är din bild ett klart bevis för - omgångens roligaste bidrag tycker jag:-)
SvaraRaderahihi! Roligt kort som passar så bra in!
SvaraRaderaNydelig. Det passet som hånd i hanske, dette bildet.
SvaraRaderaHa en fin dag.
Mormor på klagemuren.
Veldig flott bidrag! Godt tenkt! Pus er for tiden avskåret fra å fange mus! -Margit-
SvaraRaderaHärlig bild :)
SvaraRaderaHa en mysig lördag :)
Kramar
Vilket underbart kattfoto;-)
SvaraRaderaha en skön lördag;-)
Hoppas du får en riktigt skön söndag :D
SvaraRaderaJa det gör det verkligen. Igår bokade min kompis resa ner också. Så hon och en till är där innan oss. Dom tre dagarna kommer gå jättesakta :)
SvaraRaderaFin bild :)
SvaraRaderaFantastisk billede håber katten stadig er hel ;-)
SvaraRadera