17 april 2012

Vädret idag



Hej! Har du dåligt väder idag?
Inte jag!
Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...
Dåligt va;)


7 kommentarer:

  1. Sa hon klämkäckt. ;)

    Men sådär fint väder har du väl inte. Eller...

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Väldigt dåligt Kicki, speciellt med tanke på att denna fina bild troligen är tagen på sydligare breddgrader;-)

    SvaraRadera
  4. Nej jag tycker det är sant, men du ser ut att ha det bättre där!

    SvaraRadera
  5. Hm, du ser ut att ha det bra i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. Åh, vilket underbart foto! Längtar efter semester, sol och bad nu :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)