Sa hon klämkäckt. ;)Men sådär fint väder har du väl inte. Eller...
Ser underbart ut!Ha det bäst!
Är du scout? :)
Väldigt dåligt Kicki, speciellt med tanke på att denna fina bild troligen är tagen på sydligare breddgrader;-)
Nej jag tycker det är sant, men du ser ut att ha det bättre där!
Hm, du ser ut att ha det bra i alla fall :)
Åh, vilket underbart foto! Längtar efter semester, sol och bad nu :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Sa hon klämkäckt. ;)
SvaraRaderaMen sådär fint väder har du väl inte. Eller...
Ser underbart ut!
SvaraRaderaHa det bäst!
Är du scout? :)
SvaraRaderaVäldigt dåligt Kicki, speciellt med tanke på att denna fina bild troligen är tagen på sydligare breddgrader;-)
SvaraRaderaNej jag tycker det är sant, men du ser ut att ha det bättre där!
SvaraRaderaHm, du ser ut att ha det bra i alla fall :)
SvaraRaderaÅh, vilket underbart foto! Längtar efter semester, sol och bad nu :)
SvaraRadera