05 april 2012

Redo?


Limousinen är framkörd, hänger du med?


8 kommentarer:

  1. Till blåkulla eller = ))
    GLAD PÅSK och kram / Helene.

    SvaraRadera
  2. Klart jag hänger på :)
    Ses snart! Kram

    SvaraRadera
  3. Kanon bild!
    Ha en riktigt glad och trevlig påsk du med!

    SvaraRadera
  4. Klart jag kommer med till blåkulla. :)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. Haha! Vilken kvast, den hänger jag med på :)
    Glad påsk!!!

    SvaraRadera
  6. Ja om limousinen är framkörd så hänger jag definitivt med. Lite hårt och blåsigt att sitta på en kvast, trots att jag bara bor 8-10 km från Blåkulla;-)
    Glad Påsk på dig!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)