BP har ordnat en spontan fototävling...KUL! Nu vill hon ha så konstiga och mänskliga häckar som möjligt och
inga gröna buskvarianter! Nu trotsar jag henne lite och väljer den här bilden från mitt arkiv - "gröna buskar med mänskliga drag" eller "huvudlösa häckar"! Jag vet chansen till vinst minskar men ibland måste man chansa lite!
Är du nyfiken på vad man kan vinna så hälsa på
HÄR!
Schysst häckbild ;)
SvaraRaderaJag ser min häck :)
SvaraRaderaspännande! =)
SvaraRaderaHahaha! Så himla kul att du chansar och vill vara med i tävlingen:-)
SvaraRaderaBilden är - jo - konstig:-)
1 000 tack för länken:-)
Klart du vinner! "Huvudlösa häckar" smart!!!
SvaraRaderaDet är en toppenbild!
SvaraRaderaSkojig bild. Borde ha en chans i tävlingen tycker jag nog.
SvaraRaderaDen du, det är verkligen en Häckbild i ordets betydelse :) Trevlig Påsk till dig :)
SvaraRaderakul bild :)
SvaraRaderakramar
Oj, här var det många strutshäckar. Kul bidrag! :)
SvaraRadera