01 april 2012

Häckar


BP har ordnat en spontan fototävling...KUL! Nu vill hon ha så konstiga och mänskliga häckar som möjligt och inga gröna buskvarianter! Nu trotsar jag henne lite och väljer den här bilden från mitt arkiv - "gröna buskar med mänskliga drag" eller "huvudlösa häckar"! Jag vet chansen till vinst minskar men ibland måste man chansa lite!

Är du nyfiken på vad man kan vinna så hälsa på HÄR!



10 kommentarer:

  1. Hahaha! Så himla kul att du chansar och vill vara med i tävlingen:-)
    Bilden är - jo - konstig:-)

    1 000 tack för länken:-)

    SvaraRadera
  2. Klart du vinner! "Huvudlösa häckar" smart!!!

    SvaraRadera
  3. Skojig bild. Borde ha en chans i tävlingen tycker jag nog.

    SvaraRadera
  4. Den du, det är verkligen en Häckbild i ordets betydelse :) Trevlig Påsk till dig :)

    SvaraRadera
  5. Oj, här var det många strutshäckar. Kul bidrag! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)