Aldrig hört talas om...Tackar för att det finns informativa bloggar som din! Bloggosfären är helt fantastisk!
Jag skulle nog fyllt på min i höstas... Ops! Sv: Jo, det är nytt... Testa F5!
Lite dyrt blir det men nödvändigt!
Absolut nödvändigt. Vart ska ni på resa?
Värsta sprutan i rumpan!!! :)
Nä, det är i armen!
Tänkte ta fästingsprutan i veckan jag. Många sprutor blir det...
Jo, jag ska också ta och åka in med hela familjen innan sommarsemestern. Men jisses så fort tiden går...Trevlig Valborg!Kram Eva
Det är alltid bra att vaccinera sig :)
Hmm själv så tvekar jag vaccinering.
Behöver man den sprutan om an skall resa i Sverige i sommar? Annars om jag skulle utomlands skulle jag tagit den.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Aldrig hört talas om...
SvaraRaderaTackar för att det finns informativa bloggar som din! Bloggosfären är helt fantastisk!
Jag skulle nog fyllt på min i höstas... Ops!
SvaraRaderaSv: Jo, det är nytt... Testa F5!
Lite dyrt blir det men nödvändigt!
SvaraRaderaAbsolut nödvändigt.
SvaraRaderaVart ska ni på resa?
Värsta sprutan i rumpan!!! :)
SvaraRaderaNä, det är i armen!
SvaraRaderaTänkte ta fästingsprutan i veckan jag. Många sprutor blir det...
SvaraRaderaJo, jag ska också ta och åka in med hela familjen innan sommarsemestern. Men jisses så fort tiden går...
SvaraRaderaTrevlig Valborg!
Kram Eva
Det är alltid bra att vaccinera sig :)
SvaraRaderaHmm själv så tvekar jag vaccinering.
SvaraRaderaBehöver man den sprutan om an skall resa i Sverige i sommar? Annars om jag skulle utomlands skulle jag tagit den.
SvaraRadera