29 april 2012

Du!


Tänk på att vaccinera dig!
Imorgon gäller Twinrix för hela familjen!


11 kommentarer:

  1. Aldrig hört talas om...
    Tackar för att det finns informativa bloggar som din! Bloggosfären är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog fyllt på min i höstas... Ops!

    Sv: Jo, det är nytt... Testa F5!

    SvaraRadera
  3. Lite dyrt blir det men nödvändigt!

    SvaraRadera
  4. Absolut nödvändigt.

    Vart ska ni på resa?

    SvaraRadera
  5. Värsta sprutan i rumpan!!! :)

    SvaraRadera
  6. Tänkte ta fästingsprutan i veckan jag. Många sprutor blir det...

    SvaraRadera
  7. Jo, jag ska också ta och åka in med hela familjen innan sommarsemestern. Men jisses så fort tiden går...


    Trevlig Valborg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Det är alltid bra att vaccinera sig :)

    SvaraRadera
  9. Hmm själv så tvekar jag vaccinering.

    SvaraRadera
  10. Behöver man den sprutan om an skall resa i Sverige i sommar? Annars om jag skulle utomlands skulle jag tagit den.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)