10 mars 2012

Vad är detta?


Fotoutmaningen hos 4U2 denna vecka, är som rubriken säger! Jag fångade detta spännande ögonblick vid middagen ikväll! Vad det är får du veta i kommentaren:)
Nu melodifestivalfinal!



Och vad är det HÄR?


4 kommentarer:

  1. Ett tulpanblad har ramlat ner i mitt vinglas!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! Älskar detta bidrag!!! Bra Kicki!

    SvaraRadera
  3. Ett glas såg jag men sedan trodde jag det var ett grisöra på något sätt! ;)
    Härligt bidrag!

    SvaraRadera
  4. Gissade på en servett i ett glas :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)