25 mars 2012

Utsikt


Ett rum med utsikt, en film jag sett men minns inte så mycket av! Ibland när jag vaknar ur en dröm är det som när jag somnat till en film, vad var det som hände egentligen?
Veckans tema är UTSIKT och mina utsikter ser ut så här:
När jag vaknar kan det se ut så här! Idag sken solen och det var som att vakna till en dröm;)


Varje morgon möts jag av den här utsikten när jag sitter på toa! Så blänkande och rent det ser ut...mm, har faktiskt städat toan innan:)


När jag sitter vid köksbordet ser det ut så här åt det ena hållet. Tur, man ser inte hur sk....a fönstrena är! Nu är det dags för mig att grädda våfflor! Det är ju våffeldagen idag!
Vill du se fler vackra(re) bilder på en utsikt, kika in HÄR!

PS. Denna gång har jag lagt till en biografeffekt, blir mer spännande då!




20 kommentarer:

  1. Vilken bra tolkning och fina bilder. Snygg gardin du har i köket! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen fina utsikter!

    SvaraRadera
  3. You've got some rooms with a wiev.
    Flott triss.
    God kveld :-)

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder, gillar den första mest, där du fått in detaljerna så bra. Sitter och funderar på hur det där stolsryggstödet är utformat egentligen.

    SvaraRadera
  5. Fina bilder och kul tolking. Är det Marie bebådelsedag ? Då vill jag också ha våfflor ;-)

    SvaraRadera
  6. Bra triss, kul med gammla hederliga kranar;-)
    Favorit blir ettan härligt att vakna till lite sol.
    Ha en bra vecka;-)

    SvaraRadera
  7. Underbar tolkning av utsikter kram Diana

    SvaraRadera
  8. Fint ljus från fönstren och fin utsikt du verkar ha med träden därutanför. Vackert!

    SvaraRadera
  9. Inget fel på dina utsikter alls måste jag säga. Fastnade speciellt på tvåan. Är det tandborstar eller skedar som hänger på kaklet. Urfint hursomhelt.
    Vi ska ju ha stamrenovering här i september, så jag kikar just nu speciellt runt efter häftiga accessoarer. Å dina "skedar" var väldigt coola!

    SvaraRadera
  10. Din kran på toa..läcker..:)

    Fönstret ser så charmigt ut..mmm jo men du jag trivs hos dig..:)

    SvaraRadera
  11. Thank you for your comment on my blog. How nice of you to visite my blog too! I like your blog, its beautiful!

    Greetings from Holland,
    Esther

    SvaraRadera
  12. Jag tror du bor väldigt vackert med en helt annan utsikt än dessa.....så ljuvliga fönster skulle jag gärna ha i mitt hus för det skulle innebära att jag, som du, bodde i ett äldre hus som du kanske renoverat...
    blir så nyfiken nu förstår du så att jag ska glo runt litet mera hos dig!
    Skitiga eller inte -jag tycker dina fönster är snygga...jaja tandborstarna också ;-)

    SvaraRadera
  13. Trevlig tolkning och fina bilder är det i din triss.

    Våfflor blev det här också igår.

    Trevlig vårvecka!

    SvaraRadera
  14. Väldigt sköna bilder. Som tagna ur en glassig månadstidning:)

    SvaraRadera
  15. Fina utsikter du har när du har vaknat :)

    SvaraRadera
  16. Trevlig triss, du ser ut att ha det riktigt mysigt hemma =)

    SvaraRadera
  17. Kul triss med mysiga bilder. Fina detaljer i dina utsikter:).

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)