23 mars 2012

Fel, fel, fel!


Det var inte lätt att gissa!

Hade jag lockat med en vinst kanske du hade ansträngt dig lite mer!
Jag tänkte så här: Videbilden ser prickig ut, jag har en prick vid munnen (har massor med leverfläckar), min nya gröna blus från Åhléns har små prickar, bröd med mögelprickar (svärmor bakar och bakar och vi hinner inte äta allt) och sedan har vi en annan blus...men den har inga prickar!! Fiffigt va?

Det är mitt senaste inköp, en blus från Indiska i finaste chiffong! Den kan jag ha på jobbet imorgon! Såg en blommig sommarklänning som jag också vill ha.
-Den får du köpa när du har gått en timme, gjort 50 sit-ups och 25 armhävningar, sa Julia! Fixar jaag...på söndag...och då kan jag köpa den på...tisdag!

Idag ledig! Efter att ha jobbat intensivt en period har jag svårt att gör något vettigt, rätt vad det är är dagen slut och som vanligt inget gjort! Nu får det bli skärpning! Skärpning med motionen också, som också "glömts" bort de senaste veckorna!

Men vilken fin dag det är idag! Passar bra att sätta sig i bilen och köra några mil;)


5 kommentarer:

  1. Tänkte så här:
    grön mögel
    gröna ögon
    grön blus
    grön blus
    inget grönt på kissekatterna :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja inte är jag Einstein heller;-) Bäst du lockar med tävling nästa gång, även om jag inte gissat rätt då heller;-)
    Vädret är helt underbart! Lägg dig i solstolen och njut:-)

    SvaraRadera
  3. Haha... så klart det hänger på pricken :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Prick eller inte prick :)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)