Mögel kan man väl hoppa över? ;-)
Videungen ska bort! :)
Mögel bort bort.
Hahaha!!! Å jag utgår ifrån att det inte är en ost jag ser utan...;-)
Du för du har inga prickar? ;)
Jag röstar för möglet ;)
Möglet. Absolut! ;)
Mööööglet!
Kakan med gröna prickar!Men om temat är grönt så ska viden bort! :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Mögel kan man väl hoppa över? ;-)
SvaraRaderaVideungen ska bort! :)
SvaraRaderaMögel bort bort.
SvaraRaderaHahaha!!! Å jag utgår ifrån att det inte är en ost jag ser utan...;-)
SvaraRaderaDu för du har inga prickar? ;)
SvaraRaderaJag röstar för möglet ;)
SvaraRaderaMöglet. Absolut! ;)
SvaraRaderaMööööglet!
SvaraRaderaKakan med gröna prickar!
SvaraRaderaMen om temat är grönt så ska viden bort! :)