Flott tolket, jeg tar rosa.
Jag väljer rött för det är fortfarande min favoritfärg.
Att välja från Palettens färger är kul.. gillar den där smetiga känslan liksom ditt härliga foto :)
Det var en hel palette at vælge imellem...;-D
Wow! Very cool work, and a great photo to match today's theme. Nicely done!
Det var en välanvänd palett! Tänkte fota min palett, men valde en annan sort. Toppenbild till temat!
Måste man välja, fint som helhet!
Det var många färger men vad är det du fotograferat??Jag väljer röd!
Så flott valgt! Det fine med dine farger er at en kan blande og få akkurat den fargen en ønsker! -Margit-
Ser välanvänd ut. Är det du som målar?
Ojj vilken hög me färg :)Kram
Snyggt tänkt Kicki! Eftersom ingen har valt min favo färg så får jag ta den lilla gröna pluppen längst upp till vänster:-)
Läckert! Det är nästan så att man blir sugen på att smaka. :)
En velbrukt palett.Flott, men vanskelige valg å ta. Blått.Ha en fin kveld.
Den där paletten ser välanvänd ut. Tjockt med färg på den! Smart bidrag.Läcker tolkning. :-)Många olika färgklickar.Gillar den lilla blå. ;-)
Får en känsla av härlig modellera när jag ser ditt foto :-) Skön bild!
Vacker och härlig färgterapi!Tack/Ha det gott!
Fyndigt bildval, lika tjockt som på Bengt Lindström´s tavlor.
Härlig tjocklek på färglagren.
Den här var verkligen välanvänd:-) Jag väljer den rödoranga färgen! Härlig bild!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Flott tolket, jeg tar rosa.
SvaraRaderaJag väljer rött för det är fortfarande min favoritfärg.
SvaraRaderaAtt välja från Palettens färger är kul.. gillar den där smetiga känslan liksom ditt härliga foto :)
SvaraRaderaDet var en hel palette at vælge imellem...;-D
SvaraRaderaWow! Very cool work, and a great photo to match today's theme. Nicely done!
SvaraRaderaDet var en välanvänd palett! Tänkte fota min palett, men valde en annan sort. Toppenbild till temat!
SvaraRaderaMåste man välja, fint som helhet!
SvaraRaderaDet var många färger men vad är det du fotograferat??
SvaraRaderaJag väljer röd!
Så flott valgt! Det fine med dine farger er at en kan blande og få akkurat den fargen en ønsker!
SvaraRadera-Margit-
Ser välanvänd ut. Är det du som målar?
SvaraRaderaOjj vilken hög me färg :)
SvaraRaderaKram
Snyggt tänkt Kicki! Eftersom ingen har valt min favo färg så får jag ta den lilla gröna pluppen längst upp till vänster:-)
SvaraRaderaLäckert! Det är nästan så att man blir sugen på att smaka. :)
SvaraRaderaEn velbrukt palett.
SvaraRaderaFlott, men vanskelige valg å ta. Blått.
Ha en fin kveld.
Den där paletten ser välanvänd ut. Tjockt med färg på den! Smart bidrag.
SvaraRaderaLäcker tolkning. :-)
Många olika färgklickar.
Gillar den lilla blå. ;-)
Får en känsla av härlig modellera när jag ser ditt foto :-) Skön bild!
SvaraRaderaVacker och härlig färgterapi!
SvaraRaderaTack/Ha det gott!
Fyndigt bildval, lika tjockt som på Bengt Lindström´s tavlor.
SvaraRaderaHärlig tjocklek på färglagren.
SvaraRaderaDen här var verkligen välanvänd:-) Jag väljer den rödoranga färgen! Härlig bild!
SvaraRadera