08 februari 2012

Välj en färg






20 kommentarer:

  1. Jag väljer rött för det är fortfarande min favoritfärg.

    SvaraRadera
  2. Att välja från Palettens färger är kul.. gillar den där smetiga känslan liksom ditt härliga foto :)

    SvaraRadera
  3. Det var en hel palette at vælge imellem...;-D

    SvaraRadera
  4. Wow! Very cool work, and a great photo to match today's theme. Nicely done!

    SvaraRadera
  5. Det var en välanvänd palett! Tänkte fota min palett, men valde en annan sort. Toppenbild till temat!

    SvaraRadera
  6. Måste man välja, fint som helhet!

    SvaraRadera
  7. Det var många färger men vad är det du fotograferat??
    Jag väljer röd!

    SvaraRadera
  8. Så flott valgt! Det fine med dine farger er at en kan blande og få akkurat den fargen en ønsker!
    -Margit-

    SvaraRadera
  9. Ser välanvänd ut. Är det du som målar?

    SvaraRadera
  10. Ojj vilken hög me färg :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Snyggt tänkt Kicki! Eftersom ingen har valt min favo färg så får jag ta den lilla gröna pluppen längst upp till vänster:-)

    SvaraRadera
  12. Läckert! Det är nästan så att man blir sugen på att smaka. :)

    SvaraRadera
  13. En velbrukt palett.
    Flott, men vanskelige valg å ta. Blått.
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  14. Den där paletten ser välanvänd ut. Tjockt med färg på den! Smart bidrag.
    Läcker tolkning. :-)
    Många olika färgklickar.
    Gillar den lilla blå. ;-)

    SvaraRadera
  15. Får en känsla av härlig modellera när jag ser ditt foto :-) Skön bild!

    SvaraRadera
  16. Vacker och härlig färgterapi!

    Tack/Ha det gott!

    SvaraRadera
  17. Fyndigt bildval, lika tjockt som på Bengt Lindström´s tavlor.

    SvaraRadera
  18. Härlig tjocklek på färglagren.

    SvaraRadera
  19. Den här var verkligen välanvänd:-) Jag väljer den rödoranga färgen! Härlig bild!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)