10 februari 2012

På fel plats


Vem behöver en tvättmaskin i skogen?


Fler "felplatsare" finner du HÄR!




17 kommentarer:

  1. Klockrent!!!
    Ganska trist att folk skräper ner på det sättet, men för att vara ärlig så gillar jag dessa "felplacerade" föremål som fotoobjekt.

    SvaraRadera
  2. Ja her er det noe feil ,,noen har misforstått,,
    Stilig bilde.

    God helg og klem fra Marit.

    SvaraRadera
  3. Verkligen på fel plats! Jag förstår inte varför man ställer av soffor, tvättmaskiner och annat skräp utmed vägana och i skogarna!

    SvaraRadera
  4. Så sant - på så många sätt...

    Måste säga att när jag såg din header tänkte jag först att det var bidraget... ;) Hade funkat det med! Eller? :)

    SvaraRadera
  5. Tvättmaskin i skogen?! Suck,mycket ska man se...

    SvaraRadera
  6. Men det passade mycket bra till temat!
    (egentligen undrar jag alltid om de som slänger sånt i skogen verkligen har en hjärna)

    SvaraRadera
  7. Tja, även skogstrollen behöver väl tvätta sina kläder. :)

    SvaraRadera
  8. Men det förstår ni väl?
    Det är ju tvättbjörnarnas!

    Gud, jag har bott i Göteborg alldeles för länge. Note to self: se över möjligheten att flytta innan det är för sent.

    Kram på dig dear!

    SvaraRadera
  9. Fy vad tråkigt att folk gör så där, det är ju ändå gratis att lämpa av det på åtevinningen...

    SvaraRadera
  10. arrrgh, det är så onödigt att skräpa ner. Kan de inte ha skräpet på sin egen trappa i stället en månad eller två. Om de fick se och runda sitt skräp själva ett tag så skulle det kanske inte kännas så jobbigt att åka till soptippen.

    Jättebra tolkat ändå! Ilskan därmed borta igen. :) ;)

    SvaraRadera
  11. Hu ja! Bort med den, men passande till temat :)

    SvaraRadera
  12. Det er vel enkelt, vaskebjørnene var lei,ville ha maskin :-)
    Fint bilde.
    God kveld.

    SvaraRadera
  13. Fattar inte varför det skulle vara lättare att åka till skogen och dumpa den än att åka till en återvinningsstation. Bra bild på temat!

    SvaraRadera
  14. Det verkar som den legat fel där länge också....

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)