arrrgh, det är så onödigt att skräpa ner. Kan de inte ha skräpet på sin egen trappa i stället en månad eller två. Om de fick se och runda sitt skräp själva ett tag så skulle det kanske inte kännas så jobbigt att åka till soptippen.
Jättebra tolkat ändå! Ilskan därmed borta igen. :) ;)
Klockrent!!!
SvaraRaderaGanska trist att folk skräper ner på det sättet, men för att vara ärlig så gillar jag dessa "felplacerade" föremål som fotoobjekt.
Ja her er det noe feil ,,noen har misforstått,,
SvaraRaderaStilig bilde.
God helg og klem fra Marit.
Verkligen på fel plats! Jag förstår inte varför man ställer av soffor, tvättmaskiner och annat skräp utmed vägana och i skogarna!
SvaraRaderaSå sant - på så många sätt...
SvaraRaderaMåste säga att när jag såg din header tänkte jag först att det var bidraget... ;) Hade funkat det med! Eller? :)
Tvättmaskin i skogen?! Suck,mycket ska man se...
SvaraRaderaSkogsmulle kanske?
SvaraRaderaMen det passade mycket bra till temat!
SvaraRadera(egentligen undrar jag alltid om de som slänger sånt i skogen verkligen har en hjärna)
Tja, även skogstrollen behöver väl tvätta sina kläder. :)
SvaraRaderaMen det förstår ni väl?
SvaraRaderaDet är ju tvättbjörnarnas!
Gud, jag har bott i Göteborg alldeles för länge. Note to self: se över möjligheten att flytta innan det är för sent.
Kram på dig dear!
Fy vad tråkigt att folk gör så där, det är ju ändå gratis att lämpa av det på åtevinningen...
SvaraRaderaarrrgh, det är så onödigt att skräpa ner. Kan de inte ha skräpet på sin egen trappa i stället en månad eller två. Om de fick se och runda sitt skräp själva ett tag så skulle det kanske inte kännas så jobbigt att åka till soptippen.
SvaraRaderaJättebra tolkat ändå! Ilskan därmed borta igen. :) ;)
Perfekt tolkning!
SvaraRaderaRenen kanske ;)
SvaraRaderaHu ja! Bort med den, men passande till temat :)
SvaraRaderaDet er vel enkelt, vaskebjørnene var lei,ville ha maskin :-)
SvaraRaderaFint bilde.
God kveld.
Fattar inte varför det skulle vara lättare att åka till skogen och dumpa den än att åka till en återvinningsstation. Bra bild på temat!
SvaraRaderaDet verkar som den legat fel där länge också....
SvaraRadera