06 februari 2012

I all sin enkelhet



Inte alltid så enkelt, men ibland lyckas han få tag på en bit papper och drar den till sig! Han gör det så försiktigt och graciöst! Snabb är han också, så jag blev glad att jag lyckades fånga tassen:)

Det här är mitt bidrag till veckans tema I ALL SIN ENKELHET och vill du se andra enkla bidrag, titta in HÄR!


14 kommentarer:

  1. Himla kul bild, inte alls enkelt om du frågar mig... eller honom skulle jag gissa;-)

    SvaraRadera
  2. En fantaastisk bild, pälsen mot det svarta och spegelbilden på bordet! Så fint!

    SvaraRadera
  3. Så utrolig stilig dette! Flott løst1 -Margit-

    SvaraRadera
  4. ...och det blev en trevlig bild.

    SvaraRadera
  5. Hur hann du med?? Katter som är så snabba? En jättefin bild blev det!

    SvaraRadera
  6. Det var et kjempeflott bilde! Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og ei fortsatt kjempefin uke!:)

    SvaraRadera
  7. Gilar bilden, mycket! Stilren och enkel.

    SvaraRadera
  8. Såååå søøøøt :) hehe Den hadde nok sjarmert meg i senk ;)

    SvaraRadera
  9. Gillar verkligen din bild!

    SvaraRadera
  10. Åh, jag älskar det här fotot! Alldeles, alldeles underbart. Längtar sönder mig efter min katt hemma på Öland nu känner jag :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)