Syrran är ju hur söt som helst, trots vissa kvalitetsskavanker;-) Grattis till sötingen:-)
Va söööt jag är!!Hoppas vi ses i veckan! Kram
Gamla foton brukar sååå underbara! :-)
Grattis till systern!
Den bilden kan hon inte bli arg över! Så söt!
Sicken söt syrra =)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Syrran är ju hur söt som helst, trots vissa kvalitetsskavanker;-) Grattis till sötingen:-)
SvaraRaderaVa söööt jag är!!
SvaraRaderaHoppas vi ses i veckan! Kram
Gamla foton brukar sååå underbara! :-)
SvaraRaderaGrattis till systern!
SvaraRaderaDen bilden kan hon inte bli arg över! Så söt!
SvaraRaderaSicken söt syrra =)
SvaraRadera