28 januari 2012

Kvällens rysare


Jag kom hem och  möttes av en kamerablixt!
-Men den var ju slut!?



-Jag bara skojade!:)
.

Brorsan fick också testa den nya kameran
som syrran köpt för egna pengar!



Nej, jag är inte alls avis...
Själv ska jag önska mig en när jag fyller 50!

7 kommentarer:

  1. Vi är bara lite avis :)
    Kram

    PS: långt kvar till femtio ju :)

    SvaraRadera
  2. Avis, moi - aldrig. Men så himla kul att dottern är fotointresserad och köpt kameran med egna pengar. Var stolt över henne!!!

    SvaraRadera
  3. He he! Ibland FÅR man vara lite avis. ;-)

    SvaraRadera
  4. Vad är en kamera mot en mobil .. säg? ;) Fin bild på dig blev det!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt med en ny kamera!

    SvaraRadera
  6. Fin bild av dig blev det med din dotters nya kamera.

    PS. Jag fyller 50 samma år som du. :)

    SvaraRadera
  7. Bra bild! Så bra att du har något att önska dig och i god tid, då hinner alla spara pengar ju! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)