27 januari 2012

Jag var där


Veckans utmaning hos 4U2 - JAG VAR DÄR.
Fler hittar du HÄR!



14 kommentarer:

  1. Tack för ditt inspirerande bidrag. Hade riktigt svårt att föreställa mig nå't till vad 4U2 menade, men nu så...;-)

    PS. Bilden är en höjdare. Me like! DS.

    SvaraRadera
  2. Jo men du så trevligt att prova sådana kreationer.. eller var du smakråd kanske? Riktigt fin bild.. :)

    SvaraRadera
  3. Jo men du så trevligt att prova sådana kreationer.. eller var du smakråd kanske? Riktigt fin bild.. :)

    SvaraRadera
  4. Är det din nya outfit?
    Fin bild syrran!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Synd att jag inte var där :)

    SvaraRadera
  6. Det var en fin plats att vara på och inspireras av :)

    Ha en underbar lördag :)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  7. Men vilken klänning!! Så speciell! Ville också vart där!

    SvaraRadera
  8. The truth is it's a gorgeous dress.

    SvaraRadera
  9. Jösses det var en kreation det!

    SvaraRadera
  10. Där var inte jag, tyvärr tyvärr suck! Härligt fluffiga drömmar är alltid rätt att vara i.

    SvaraRadera
  11. Wow, vilka kreationer. Funderar var du ska när du behöver en sådan eller kanske till vardags. =)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)