06 januari 2012

Jag har tänkt!



Julrester!


Jag var ute och gick 6 kilometer i morse! Vad mycket man hinner tänka på den sträckan! Jag funderade på hur det här året kommer att bli och vad som kommer att hända! Några saker vet jag redan och andra finns bara i mina tankar...

En idé fick jag, där jag gick, någonting som kan få fart på min kreativa ådra!
Återkommer om det lite senare...kanske blir du med och hjälper till!;)


5 kommentarer:

  1. vad spännande det låter :) visst hinner man tänka mycket på 6 km :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Oj då - att tänka på en ledig dag, ja att tänka över huvudtaget är farligt. Man kan få rynkor vet du;-)
    Men lite spännande är det att få veta vad du har klurat på:-)

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på din idé
    kram

    SvaraRadera
  4. Nyfiken!
    Visst är det underbart att gå en riktigt skön promenad :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)