25 januari 2012

Huvudsaken




20 kommentarer:

  1. Den hatten blir nog många glad att se. Modig man :-)

    Ha en fin onsdag. // Lissen

    SvaraRadera
  2. Hatten är gräslig och blommig.
    Men i huvudsak gillar jag din bild.

    SvaraRadera
  3. Hahaha:-) Huvudsaken är att du fick till ett strålande inlägg. Det är bara tacka killen med den gräsliga hatten;-)

    SvaraRadera
  4. Lekker hodesak.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  5. Flotteste "huvudsak" jeg har sett! NY hattemote!? -Margit-

    SvaraRadera
  6. En färgglad huvudsak! Bra tolkat!

    SvaraRadera
  7. Den hatten kräver sin bärare! Undrar om han valt den själv?

    SvaraRadera
  8. Gillar mönstret på hatten, inte ofta man ser. Kul att någon vågar välja annorlunda grejer. Fint!

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig hatt! Grönt är skönt.

    SvaraRadera
  10. Härlig bild på färggrann hatt. Gräslig huvudsak men kul ;-)

    SvaraRadera
  11. Färgglad och originell hatt!

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig utmaning att gå i en sådan hatt.. Huvudsaken är viktig för sin självkänsla för många .. ;)

    SvaraRadera
  13. Du visar tydligt på hur viktig huvudsaken är. :-)
    Modigt att ha den på huvudet. En gräslig sommarhatt kan jag tycka.
    Men den är verkligen färgglad och en ovanlig huvudbonad.
    Blev en bra tolkning på OO. :-)

    SvaraRadera
  14. Snyggt kamoflage mitt i klorofyllen.

    SvaraRadera
  15. Så härligt häftig hatt till en modig man!

    SvaraRadera
  16. Ja, snacka om kamoflage! Häftig hatt...och man längtar ännu mer till sommaren!

    SvaraRadera
  17. Den hatten kan man ju inte bli annat än glad av! Jag tänker spontant på Fem myror... :)

    Kram Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)