En blommig huvudsak :-)
Den hatten blir nog många glad att se. Modig man :-)Ha en fin onsdag. // Lissen
Hatten är gräslig och blommig.Men i huvudsak gillar jag din bild.
Hahaha:-) Huvudsaken är att du fick till ett strålande inlägg. Det är bara tacka killen med den gräsliga hatten;-)
Lekker hodesak.Ha en fin dag.
Flotteste "huvudsak" jeg har sett! NY hattemote!? -Margit-
En färgglad huvudsak! Bra tolkat!
Den hatten kräver sin bärare! Undrar om han valt den själv?
Gillar mönstret på hatten, inte ofta man ser. Kul att någon vågar välja annorlunda grejer. Fint!
Vilken härlig hatt! Grönt är skönt.
Härlig bild på färggrann hatt. Gräslig huvudsak men kul ;-)
Han är verkligen i hatten!
Färgglad och originell hatt!
Vilken härlig utmaning att gå i en sådan hatt.. Huvudsaken är viktig för sin självkänsla för många .. ;)
Du visar tydligt på hur viktig huvudsaken är. :-) Modigt att ha den på huvudet. En gräslig sommarhatt kan jag tycka. Men den är verkligen färgglad och en ovanlig huvudbonad.Blev en bra tolkning på OO. :-)
Pretty hat!
Snyggt kamoflage mitt i klorofyllen.
Så härligt häftig hatt till en modig man!
Ja, snacka om kamoflage! Häftig hatt...och man längtar ännu mer till sommaren!
Den hatten kan man ju inte bli annat än glad av! Jag tänker spontant på Fem myror... :)Kram Eva
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
En blommig huvudsak :-)
SvaraRaderaDen hatten blir nog många glad att se. Modig man :-)
SvaraRaderaHa en fin onsdag. // Lissen
Hatten är gräslig och blommig.
SvaraRaderaMen i huvudsak gillar jag din bild.
Hahaha:-) Huvudsaken är att du fick till ett strålande inlägg. Det är bara tacka killen med den gräsliga hatten;-)
SvaraRaderaLekker hodesak.
SvaraRaderaHa en fin dag.
Flotteste "huvudsak" jeg har sett! NY hattemote!? -Margit-
SvaraRaderaEn färgglad huvudsak! Bra tolkat!
SvaraRaderaDen hatten kräver sin bärare! Undrar om han valt den själv?
SvaraRaderaGillar mönstret på hatten, inte ofta man ser. Kul att någon vågar välja annorlunda grejer. Fint!
SvaraRaderaVilken härlig hatt! Grönt är skönt.
SvaraRaderaHärlig bild på färggrann hatt. Gräslig huvudsak men kul ;-)
SvaraRaderaHan är verkligen i hatten!
SvaraRaderaFärgglad och originell hatt!
SvaraRaderaVilken härlig utmaning att gå i en sådan hatt.. Huvudsaken är viktig för sin självkänsla för många .. ;)
SvaraRaderaDu visar tydligt på hur viktig huvudsaken är. :-)
SvaraRaderaModigt att ha den på huvudet. En gräslig sommarhatt kan jag tycka.
Men den är verkligen färgglad och en ovanlig huvudbonad.
Blev en bra tolkning på OO. :-)
Pretty hat!
SvaraRaderaSnyggt kamoflage mitt i klorofyllen.
SvaraRaderaSå härligt häftig hatt till en modig man!
SvaraRaderaJa, snacka om kamoflage! Häftig hatt...och man längtar ännu mer till sommaren!
SvaraRaderaDen hatten kan man ju inte bli annat än glad av! Jag tänker spontant på Fem myror... :)
SvaraRaderaKram Eva