21 januari 2012

Filmtajm!


Jag avslutar kvällen med en kändis-look-a-like och ska titta på en film med Leonardo!
Hälsningar Angie and me!

2 kommentarer:

  1. Jag såg ingen förändring! ;)

    SvaraRadera
  2. Jess kommentar var ju klockren:-) Men jag ser iaf att den blonda tjejen är väldigt snygg;-)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)