Nu äntligen kommer mitt bidrag till senaste Fototriss-utmaningen!
Jag valde det här för jag har fått ett presentkort av min man och ska få uppleva "Sköna söndag" på
Sätra brunn - en av Sveriges äldsta hälsobrunnar (presentkortet gäller ett år så jag hinner träna innan;)!
Där har jag firat midsommar och jag har också varit där med mina kära målarvänner! Det finns mycket att se om man tycker om gamla byggnader! Det finns en mysig restaurang och gulliga butiker!
Ett ställe som jag kan åka till flera gånger!
Vill du se fler bidrag så klicka in på
FOTOTRISS!
Hoppsan! Här var det sommar, härligt :)
SvaraRaderaGod Fortsättning!!
Sätra Brunn ser verkligen mysig ut!!! Minns namnet då vi presenterat stället i en av våra böcker.
SvaraRaderaÅ nu lärde jag mig att du målar också. Har du en sajt som visar några tavlor? Är ju i styrelsen för konstklubben på mitt jobb så...
Nej, BP inte än...men skulle vara kul:)
SvaraRaderaTill Sätra Brunn ska jag åka i sommar och kika.
SvaraRaderaVilket underbart ställe!
SvaraRaderaEtt mysigt ställe. Har sovit i ett av deras loft, ryktet gick att det spökade där. Sov inte mycket den natten
SvaraRaderaSer ut att vara en fin plats där jag ännu inte varit :)
SvaraRaderaGod fortsättning !
Kramar
Önskar dig ett gott slut på 2011!
SvaraRaderaHade verkligen behövt komma iväg på ett SPA, men jag klagar inte - vi åker u till Kanarieöarna om några veckor!
Kram
Jag vill åka dit direkt!
SvaraRaderaBästa trissen! Hoppas vi kan hitta tid nästa år att åka dit igen! Kram
SvaraRaderaSer ut som en trevlig plats.
SvaraRaderaGott Nytt År!
Härliga platser att besöka!...Ha det gott ..Marie Louise
SvaraRaderaDet var värt besöket här på din blogg, för jag blev glad av att se damerna högst upp i sina fina kappor.
SvaraRaderaHärliga bilder :)
SvaraRadera