26 december 2011

"Värt ett besök"


Nu äntligen kommer mitt bidrag till senaste Fototriss-utmaningen!

Jag valde det här för jag har fått ett presentkort av min man och ska få uppleva "Sköna söndag" på Sätra brunn - en av Sveriges äldsta hälsobrunnar (presentkortet gäller ett år så jag hinner träna innan;)!
Där har jag firat midsommar och jag har också varit där med mina kära målarvänner! Det finns mycket att se om man tycker om gamla byggnader! Det finns en mysig restaurang och gulliga butiker!

Ett ställe som jag kan åka till flera gånger!

Vill du se fler bidrag så klicka in på FOTOTRISS!


14 kommentarer:

  1. Hoppsan! Här var det sommar, härligt :)
    God Fortsättning!!

    SvaraRadera
  2. Sätra Brunn ser verkligen mysig ut!!! Minns namnet då vi presenterat stället i en av våra böcker.
    Å nu lärde jag mig att du målar också. Har du en sajt som visar några tavlor? Är ju i styrelsen för konstklubben på mitt jobb så...

    SvaraRadera
  3. Nej, BP inte än...men skulle vara kul:)

    SvaraRadera
  4. Till Sätra Brunn ska jag åka i sommar och kika.

    SvaraRadera
  5. Ett mysigt ställe. Har sovit i ett av deras loft, ryktet gick att det spökade där. Sov inte mycket den natten

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara en fin plats där jag ännu inte varit :)

    God fortsättning !
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Önskar dig ett gott slut på 2011!
    Hade verkligen behövt komma iväg på ett SPA, men jag klagar inte - vi åker u till Kanarieöarna om några veckor!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Bästa trissen! Hoppas vi kan hitta tid nästa år att åka dit igen! Kram

    SvaraRadera
  9. Ser ut som en trevlig plats.

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  10. Härliga platser att besöka!...Ha det gott ..Marie Louise

    SvaraRadera
  11. Det var värt besöket här på din blogg, för jag blev glad av att se damerna högst upp i sina fina kappor.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)