Några av er har säkert sett den här förut och visst hade det varit enkelt med en julbild, men jag valde den här! 4U2s fotoutmaning denna vecka är som rubriken säger och mitt bidrag är från Bodrum, Turkiet!
Håller med Susanne!!! Ovanligt med rött i Turkiet, det mesta där var väl blå. Kul att du hittade nå't rött och nå't som inte hade med julen att göra:-)
Den dörren blir man glad över, älskar rött =)
SvaraRaderaHåller med Susanne!!! Ovanligt med rött i Turkiet, det mesta där var väl blå. Kul att du hittade nå't rött och nå't som inte hade med julen att göra:-)
SvaraRaderaSnyggt jobbat :) God fortsättning till dig :)
SvaraRaderaVilken underbar bild!
SvaraRaderaJättemysig bild!
SvaraRaderaSnart är vi i Turkiet :)
Kram
Fina röda accenter i din bild. den gör mig nyfiken. God fortsättning!
SvaraRaderaÅh, vilken läcker bild med fina röda färger. God fortsättning!
SvaraRaderaSnyggt så här i jultider! Önskar dig en god fortsättning!
SvaraRaderaDet här var verkligen vackert och smakfullt, gillar den röda dörren i byggnaden.
SvaraRadera