25 december 2011

Valfritt med lite RÖTT


Några av er har säkert sett den här förut och visst hade det varit enkelt med en julbild, men jag valde den här! 4U2s fotoutmaning denna vecka är som rubriken säger och mitt bidrag är från Bodrum, Turkiet!

Vill du se RÖTT titta HÄR!

9 kommentarer:

  1. Den dörren blir man glad över, älskar rött =)

    SvaraRadera
  2. Håller med Susanne!!! Ovanligt med rött i Turkiet, det mesta där var väl blå. Kul att du hittade nå't rött och nå't som inte hade med julen att göra:-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt jobbat :) God fortsättning till dig :)

    SvaraRadera
  4. Jättemysig bild!
    Snart är vi i Turkiet :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fina röda accenter i din bild. den gör mig nyfiken. God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. Åh, vilken läcker bild med fina röda färger. God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. Snyggt så här i jultider! Önskar dig en god fortsättning!

    SvaraRadera
  8. Det här var verkligen vackert och smakfullt, gillar den röda dörren i byggnaden.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)