23 december 2011

Repris: Julhälsning!



Jag har sparat all julklappsinslagning till ikväll...igen!
Julafton är den 24 december varje år, jag vet, ändå blir det så här!
Vi ses igen på juldagen...om jag orkar ta mig fram till datorn med uppblåst mage, full med julmat och godsaker:)  Kram


14 kommentarer:

  1. Sköt om dig och ha en underbar jul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Som man brukar säga: the same procedure as last year, fast det gäller visserligen Nyår. Same difference om jag tänker efter;-)
    God Jul på dig!

    SvaraRadera
  3. GOD JUL till dig också
    en sista julklapp som jag ska slå in i eftermiddag :) sedan är det klart
    kramar

    SvaraRadera
  4. GOD JUL till dig !!

    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. Takk så mye og riktig GOD JUL til deg også Kicki!
    Juleklem fra Ingrid Andrea

    SvaraRadera
  6. God jul till dig och hoppas du får en underbar dag!

    SvaraRadera
  7. God jul till dig och din familj <3

    Julkramar från Maria

    SvaraRadera
  8. Ja visst är det konstigt... jag höll på till nästan 2 i morse :P
    God jul! ♥
    Njut och ha en super mysig julafton!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  9. GOD JUL till dig också!
    har just slagit in den sista julklappen :)

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en fin GOD JUL!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)