22 december 2011

Pausbild...


...men jag är nog redan tillbaka ikväll:)

Titta på bilden, leta efter en människa!

Lånat bild från FB av Monica, hon i sin tur av Ingegerd Alm!


6 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)