Hoppas du gör ngt skoj ;DGod Jul/Fina Frun
Medan du tar en paus letar jag på bilden.
Jag ser bara löv...
Eh.... högra hörnet?
Kanske i mitten längst bak...Petras kommentar var ju klockren:-)
Nix,hittar ingen människa...
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Hoppas du gör ngt skoj ;D
SvaraRaderaGod Jul/
Fina Frun
Medan du tar en paus letar jag på bilden.
SvaraRaderaJag ser bara löv...
SvaraRaderaEh.... högra hörnet?
SvaraRaderaKanske i mitten längst bak...
SvaraRaderaPetras kommentar var ju klockren:-)
Nix,hittar ingen människa...
SvaraRadera