28 december 2011

MM


Visst har jag fått en fin mugg av min dotter?!
Köpt för egna pengar!:)

 

9 kommentarer:

  1. Superfin! Speciellt när de har köpt den helt själv! Då betyder det lite extra!

    SvaraRadera
  2. Älskar muggen! Dottern har utmärkt smak:-)

    SvaraRadera
  3. Så fiiiiiin, tycker att jag sett den förrut :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jaa jättefin är den och du jag fick en mugg av min son. en sån där take away mugg för jag spiller så mycket, och då är de suveräna. Vilken tur vi har du och jag som har fått fina muggar av våra fina barn. Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  5. Vad sött av henne :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men så fin och gulligt av henne.

    SvaraRadera
  7. Den var fin..lycka i mamma hjärtat :)

    Må så gott och kramar <3

    SvaraRadera
  8. Japp, den är jätefin!
    Rar dotter du har.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)