Superfin! Speciellt när de har köpt den helt själv! Då betyder det lite extra!
Älskar muggen! Dottern har utmärkt smak:-)
Så fiiiiiin, tycker att jag sett den förrut :)Kram
Jaa jättefin är den och du jag fick en mugg av min son. en sån där take away mugg för jag spiller så mycket, och då är de suveräna. Vilken tur vi har du och jag som har fått fina muggar av våra fina barn. Gott Nytt År.
Vad sött av henne :)Kram
Men så fin och gulligt av henne.
Den var fin..lycka i mamma hjärtat :)Må så gott och kramar <3
Jättefin!
Japp, den är jätefin!Rar dotter du har.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Superfin! Speciellt när de har köpt den helt själv! Då betyder det lite extra!
SvaraRaderaÄlskar muggen! Dottern har utmärkt smak:-)
SvaraRaderaSå fiiiiiin, tycker att jag sett den förrut :)
SvaraRaderaKram
Jaa jättefin är den och du jag fick en mugg av min son. en sån där take away mugg för jag spiller så mycket, och då är de suveräna. Vilken tur vi har du och jag som har fått fina muggar av våra fina barn. Gott Nytt År.
SvaraRaderaVad sött av henne :)
SvaraRaderaKram
Men så fin och gulligt av henne.
SvaraRaderaDen var fin..lycka i mamma hjärtat :)
SvaraRaderaMå så gott och kramar <3
Jättefin!
SvaraRaderaJapp, den är jätefin!
SvaraRaderaRar dotter du har.