29 december 2011

Dagen i bilder







Det blev ingen långpromenad
det blev en julsaga!
Lappen hade Julia skrivit
men hon ville inte berätta när!

Lite senare:
Det här skulle passa som FOTO-dagbok!
enligt anemonen

7 kommentarer:

  1. Här har det inte varit mycket bättre väder...

    SvaraRadera
  2. Fick ni en mysig innedag i stället? KRam

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig bildserie. Varför inte länka in den här.http://fotokedjor.blogspot.com/search/label/FOTO%20dagbok
    En trevlig fotokedja en gång i månaden. Jag är med och din passar in där. Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  4. Samma här - regnet alltså. Men hellre regn än snö om jag får välja.
    Å vad fanns i skåpet då;-)

    SvaraRadera
  5. Det blev en fantasifull dag :)

    Kramar fina du :)

    SvaraRadera
  6. Tänk att en regnig dag kan bli så vacker.
    Kramen

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)