Här har det inte varit mycket bättre väder...
Fick ni en mysig innedag i stället? KRam
Vilken trevlig bildserie. Varför inte länka in den här.http://fotokedjor.blogspot.com/search/label/FOTO%20dagbok En trevlig fotokedja en gång i månaden. Jag är med och din passar in där. Gott Nytt År.
Tack för tipset!:)
Samma här - regnet alltså. Men hellre regn än snö om jag får välja.Å vad fanns i skåpet då;-)
Det blev en fantasifull dag :)Kramar fina du :)
Tänk att en regnig dag kan bli så vacker.Kramen
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Här har det inte varit mycket bättre väder...
SvaraRaderaFick ni en mysig innedag i stället? KRam
SvaraRaderaVilken trevlig bildserie. Varför inte länka in den här.http://fotokedjor.blogspot.com/search/label/FOTO%20dagbok
SvaraRaderaEn trevlig fotokedja en gång i månaden. Jag är med och din passar in där. Gott Nytt År.
Tack för tipset!:)
SvaraRaderaSamma här - regnet alltså. Men hellre regn än snö om jag får välja.
SvaraRaderaÅ vad fanns i skåpet då;-)
Det blev en fantasifull dag :)
SvaraRaderaKramar fina du :)
Tänk att en regnig dag kan bli så vacker.
SvaraRaderaKramen