02 november 2011

"Ge mig ett A..."





12 kommentarer:

  1. Ett A vi uppskattar :-)
    Smart tänkt och snyggt fotat!

    SvaraRadera
  2. Ja den firman är bra hur skulle vi klara oss utan dem. Bra tänk var det här.

    SvaraRadera
  3. Ha, ha.. ja du det här är en härlig bild som jag verkligen gillar.. så har du världens häftigaste Header oxså :)

    SvaraRadera
  4. Bra tolkat och jag gillar din ANGLE!

    SvaraRadera
  5. Wow, verkligen ett klurigt A. :-)
    Numera har de att göra med vägglöss också! Tänk att det kommit tillbaka...
    Smart tolkning. :-)

    SvaraRadera
  6. Hahaha!!! Absolut den bästa tolkningen hittills! Strålande helt enkelt!

    SvaraRadera
  7. Hehe. Antibact reklame - så kult :0)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)