Ett A vi uppskattar :-)Smart tänkt och snyggt fotat!
Stilig A! Og nyttig! -Margit-
En fin tolkning!
Ja den firman är bra hur skulle vi klara oss utan dem. Bra tänk var det här.
Ha, ha.. ja du det här är en härlig bild som jag verkligen gillar.. så har du världens häftigaste Header oxså :)
Tack Pialotta!
Det där är ju ett bra A!
Häftig tolkning!
Bra tolkat och jag gillar din ANGLE!
Wow, verkligen ett klurigt A. :-)Numera har de att göra med vägglöss också! Tänk att det kommit tillbaka...Smart tolkning. :-)
Hahaha!!! Absolut den bästa tolkningen hittills! Strålande helt enkelt!
Hehe. Antibact reklame - så kult :0)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ett A vi uppskattar :-)
SvaraRaderaSmart tänkt och snyggt fotat!
Stilig A! Og nyttig! -Margit-
SvaraRaderaEn fin tolkning!
SvaraRaderaJa den firman är bra hur skulle vi klara oss utan dem. Bra tänk var det här.
SvaraRaderaHa, ha.. ja du det här är en härlig bild som jag verkligen gillar.. så har du världens häftigaste Header oxså :)
SvaraRaderaTack Pialotta!
SvaraRaderaDet där är ju ett bra A!
SvaraRaderaHäftig tolkning!
SvaraRaderaBra tolkat och jag gillar din ANGLE!
SvaraRaderaWow, verkligen ett klurigt A. :-)
SvaraRaderaNumera har de att göra med vägglöss också! Tänk att det kommit tillbaka...
Smart tolkning. :-)
Hahaha!!! Absolut den bästa tolkningen hittills! Strålande helt enkelt!
SvaraRaderaHehe. Antibact reklame - så kult :0)
SvaraRadera