02 november 2011

Blossa 11


Vilken snygg flaska tänkte jag!...

...men smaken Arabica smakar för mycket kaffe och för mycket sprit! Blev faktiskt lite besviken!
Alla tidigare år har glöggen smakat mycket bättre, tycker jag! Nu har jag iaf en till flaska till min samling som ni ska få se när det är dags att plocka fram julpyntet!:)


13 kommentarer:

  1. Jag gillar inte kaffe så den där glöggen går bort för mig. Men vanlig glögg är god. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar kaffe men inte den här sorten...Kul att du kikade in!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte provat den än, får nog ta och göra det.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Batman började samla på de flaskorna med, men sen var det slutsålt ett år så jag tror att han la ner det där projektet. Själv gillar jag varken glögg eller kaffe så jag hade mest varit ute efter spriten... ;)

    SvaraRadera
  5. jag gillar inte alls glögg så det blir ingenting för mig
    kramar

    SvaraRadera
  6. Ska köpa hem den i allafall :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Har köpt 4 flaskor! Så jag hoppas att den är god! Jag gillar ju kaffe...
    Tänkte ge bort någon flaska i julklapp...hoppas nu att den inte smakar alltför illa!

    SvaraRadera
  8. Jag gillar inte glögg, alltför sliskig för min smak, men flaskdesignen är helt suverän. Väl värd att samla på flaskorna - fulla eller tomma:-)

    SvaraRadera
  9. Jag har 2 flaskor stående som väntar på 1:a avdent, hoppas att jag gillar den iaf

    SvaraRadera
  10. Har inte smakat den än, men ska. :)

    SvaraRadera
  11. Drack glögg härom dagen, men bara den vanliga originalsorten...

    SvaraRadera
  12. Men flaskorna är ju så fina = ))
    Man får väl va nöjd med det då...
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  13. Kanske vore ngt för img, gillar inte spritsmaken...

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)