Klart du kan, tänk bara romatiskt - typ som det där hjärtat i trä... du kommer att slockna på nolltid!!! Hoppas kvällen har varit toppen!!!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Klart du kan, tänk bara romatiskt - typ som det där hjärtat i trä... du kommer att slockna på nolltid!!! Hoppas kvällen har varit toppen!!!
SvaraRadera