02 oktober 2011

Ballongmage!!

Nää, jag bara dricker och äter och rör mig inte en mäter!!! Imorgon ska jag ut och springa och min man ska till Net1 ringa:) Det är nära nu....

5 kommentarer:

  1. Gött att du planerar löpning imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har haft en bra helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Vad gäller drycker så hoppas jag att du väljer rätt sort;-) Håller tummarna för maken imorgon!!! Ja och för dig också, men don't overdo it!!!

    SvaraRadera
  4. Jag äter och dricker mest just nu oxå... i Venedig! Träningen får vänta :) Buona Sera!

    SvaraRadera
  5. Snart så......
    blir lagom till din födelsedag :)
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)