Gött att du planerar löpning imorgon.Kram
Hoppas du har haft en bra helg !!Kram Helene.
Vad gäller drycker så hoppas jag att du väljer rätt sort;-) Håller tummarna för maken imorgon!!! Ja och för dig också, men don't overdo it!!!
Jag äter och dricker mest just nu oxå... i Venedig! Träningen får vänta :) Buona Sera!
Snart så......blir lagom till din födelsedag :)Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Gött att du planerar löpning imorgon.
SvaraRaderaKram
Hoppas du har haft en bra helg !!
SvaraRaderaKram Helene.
Vad gäller drycker så hoppas jag att du väljer rätt sort;-) Håller tummarna för maken imorgon!!! Ja och för dig också, men don't overdo it!!!
SvaraRaderaJag äter och dricker mest just nu oxå... i Venedig! Träningen får vänta :) Buona Sera!
SvaraRaderaSnart så......
SvaraRaderablir lagom till din födelsedag :)
Kram